Game News

GAME NEWS

Game News

GAME NEWS

دانلود بازی Dirge Of Cerberus Final Fantasy VII برای PC

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴ ب.ظ


Dirge-of-Cerberus-Final-Fantasy-VII

دانلود Dirge Of Cerberus Final Fantasy VII برای کامپیوتر

Dirge Of Cerberus Final Fantasy VII یکی از نسخه های سری بازی فاینال فانتزی در سبک اکشن, نقش آفرینی, تیراندازی سوم شخص است که در سال 2006 توسط شرکت Monolith Soft ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Square Enix به صورت انحصاری برای پلتفرم پلی استیشن 2عرضه شده است . سری بازی Final Fantasy نام یکی از عنوانهای محبوب کمپانی قدرتمند Square Enix آست که بیش از یک دهه است برای پلتفرمهای مختلف در حال انتشار است و تاکنون انیمیشنهای مختلفی از آن روانه بازار شده است . از ویژگیهای همه نسخه های سری فاینال فانتزی میتوان به گرافیک زیبا و طراحی عالی کاراکترهای بازی و همچنین وجود میان پرده های جذاب و سینمایی اشاره کرد که صحنه های احساسی و اکشن زیبایی را به تصویر میکشند . Dirge Of Cerberus Final Fantasy VII هم از این قاعده مستثنی نیست و با داستانی جذاب و در راستای نسخه های قبل و مراحلی جدید به بازار آمده است .

داستان در مورد  تعقیب گریز SOLDIER و Vincent Valentine است. جنوا موجودی که در بازی  شکل فیزیکی ندارد.هدف اصلی اوبرگرداندنِ بچه هایش هست.او بایدبرای غذاروح زمین – گایا- تغذیه کند.تا بتواند.جسم خود را بدست بیاورد.و برای بدست آوردن قدرت از دست رفتش باید از همین گایا تغذیه کنند.پس او برای حمله به زمین آماده شود.در اصل جنوا روح زمین ، یعنی گایا را می خواهد. پس اگر از علاقمندان به سری فاینال فانتزی و بازیهای سبک اکشن, نقش آفرینی, تیراندازی سوم شخص هستید هم اکنون میتوانید Dirge Of Cerberus Final Fantasy VII را به طور مستقیم و رایگان از سایت نواگیم دریافت نمایید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

تصاویری از محیط Dirge Of Cerberus Final Fantasy VII :

 

Dirge-of-Cerberus-Final-Fantasy-VII-1 Dirge-of-Cerberus-Final-Fantasy-VII-2 Dirge-of-Cerberus-Final-Fantasy-VII-3 Dirge-of-Cerberus-Final-Fantasy-VII-4 Dirge-of-Cerberus-Final-Fantasy-VII-5 Dirge-of-Cerberus-Final-Fantasy-VII-6

 

توضیحات :

– برای اجرای بازیهای PS2 بر روی کامپیوتر نیاز به نرم افزار PCSX2 و سیستمی با CPU و کارت گرافیک قدرتمند خواهید داشت که در غیر اینصورت با کندی و افت فریم در اجرا مواجه خواهید شد .

– اگر دارای دستگاه PS2 هستید, میتوانید با دانلود و رایت فایل ISO بر روی DVD, آنرا بر روی کنسول PS2 خود هم اجرا نمایید .

فرمت فایل :
ISO
حجم فایل :
3.64 گیگابایت
رمز فایل :
www.novagame.ir
لینک دانلود :
لینک های دانلود به دستور کارگروه محترم تعیین مصادیق محتوای مجرمانه حذف گردید
  • ehsankhosravi khosravi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی